heestapollen

Hej min så kallade blogg.
Det har hänt en väldans massa grejer sedan jag skrev här senast och jag vet fortfarande inte vad jag ska skriva och berätta för er mina vänner. Så därför tycker jag att ni kollar in min Tumblr där det är lite mer uppdatering än vad det är här.
Men iaf, det kan ju hända att jag får värsta rycket och skriver sönder här helt plötsligt, vem vet.
Anna var iaf med och tittade/fotade och filmade när jag dressyrtränade i måndags. Hennes hästapolle har blivit sjuk så hon hängde med till fots ändå.
Just nu så sitter jag här och klipper ihop en film som vi har som projekt i skolan. Så den kanske kommer upp här senare!
Det har också hunnit blivit vårväder ute vilket är helt fantastiskt tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback