New good things

Fullt upp så bloggen blir stillastående. Kikar väl in här ibland som den senaste tiden och kastar in några bilder! 
Ne men det är mycket som händer nu, har ganska nyligen tagit körkort (!!!!!!), mycket att göra i skolan och fritid som springer iväg. 
 
Men här är några nya ÄLSKLINGAR som landat hemma hos mig den senaste tiden! 
Ansiktskrämen köpte jag av ett UF företag på Örebros regionala UF-mässa som jag tidigare tittat på, åh den är så ååh! Escadaparfymen fick jag av min älskling i födelsedagspresent som förövrigt luktar som himmelriket, bodysplashen Pure Seduction hamnade i min brevlåda idag och har äntligen köpt Lanzas schampoo och balsam! Så nu ska jag lukta gott och ha fint hår ett tag framöver! LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback