ätaäta maten

Nu va det äntligen helg igen!
I veckan har det hänt massa saker. Fikade med Anna och Sara som jag inte har träffat på hur länge som helst, så det va ruligt. 
Sen i torsdags så började min dans! Har haft ett uppehåll från dansen sen jag började sjuan. Vet inte riktigt varför jag slutade, men det va väl att hästen tog mer tid och så. Men det va kul, kände mig riktigt dålig och stel dock haha. Men vi är få i gruppen och det blir nog asbra!
Idag vaknade jag upp hos pojk, men vid halv två så åkte mamma och jag till sharpmans och fick med mig en ny ridhjälm hem!
Nu ska jag stänga av datorn och ta mig ner och äta mat hos anton med mormor och morfar och sedan åka ner till niklas igen. pusshej! ♥
-
tjerorna på PIP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback