1:a advent

haha väldigt bra bilder sådär
Mysigt mysigt att bli väckt av att morsan kommer in med frukost på sängen till oss sådär på första advent!
Min helg har varit toppen, i fredags blev det myskväll med pojk och igår så skulle vi ha gått på bio men vi hittade ingen som vi ville se (förutom Breaking Dawn som niklas absolut inte vill se haha) så det blev alfapet hemma hos Bella ist! Såg Grinchen och fick lite julkänsla även om det är 10 grader och spöregnt ute när det egentligen ska vara snö och jättekallt. Det gör inte ett skit för mig att vädret är såhär, kan lika gärna vara så fram till nyår. 
Klippt hästen har vi gjort idag. Det funkade ju inte så bra förra gången, men fick nu ge honom en rejäl dos med lugnande så gick det finfint! Nu ska jag ta och dricka lite hallonsmoothie och sedan sova tidigt. Kul bok jag skrev, hoppas att alla har haft en bra helg, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback