shit pommes vilken helg

Galet hur fort dagarna har gått nu, har hunnit glömt lite att jag ha en blogg också. Ja, vad har hänt sedan sist? Jo dansträning, myskväll med pojken min, julbak och julklappskväll med mycket trevligt folk, dansuppvisning och en zumba kväll! 
Somsagt, klockan halv tolv idag så var jag i Alléhallen för träning till dansen. Första showen börade vid ett och den andra showen vid fyra. Det gick oväntat bra och hela dagen har varit grymt kul! Vid halv sju så började ett riktigt hårdpass med zumba på en och en halv timma utan någon längre paus. Shit asså har redan ont i kroppen och är rädd att jag inte kommer kunna komma upp ur sängen i morgon.. 
Tack till alla som har gjort helgen riktigt bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback