inhandlat

ja meningen med att jag skulle åka till marieberg va att jag skulle köpa mig ett par jeans. men några jeans fick jag inte med mig hem för de jag skulle ha fanns inte i min strl just nu. Istället blev det två linnen, en t-shirt, en bh och en jacka!
Brukar alltid ha jätteproblem att hitta jacka men idag gick jag bara rakt in på BikBok och bara, den ska jag ha.
Så nu är jag pank, men har mig iaf en fin marinblå jacka. braaa. tur bara att vi får jobblönen snart!
och min kamera är ju fortfarande inlämnad så ingen bild på grejerna får ni heller haha.
Om en stund ska jag iaf träffa pojk, så pusshej ♥
-
En bild i repris på Daniel Adams Ray jag tog på Where The Action Is

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback