13/1 Tisdag

Jaha, skola igen då. Igår va det måndag, hade biologi med Ebba första timmen och sen hade vi lite annat skit och idrott.
På eftermiddagen så tog jag det bara lugnt och gjorde ingenting.
Skulle ha tagit Matildas ridlektion för att hon va sjuk, men kunde inte fixa det med skjuts och va också otroligt trött så det kändes som att det bara skulle gå dåligt.
Idag så va det jättemånga sjuka,  jag o melinda är i alla fall friska som tur är.
men men dagen va seg som alla andra xD fick håltimma på spanskan för att martin (läraren) va hemma och vårdade sjukt barn.
sen hade i SO och massa annat. Matte, Eng o Slöjd.
På eftermiddagen så följde Melinda med hem :) Snackade och åt väl mesta tiden men kollade på film också :D xD

Sen så ångrar jag att jag gjorde de där frågorna på bdb xD haha så himla jobbigt när alla frågar vem det är hela tiden och massa skit ! xD
Men jag kanske säger det här en dag :)
Det vet man aldrig xD men då får ni allt forstätta läsa.
men inte idag :P 
 
Men nu ska jag kolla på tv :D

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback