25/4 Lördag

Dagen har sett ut så att jag blev väckt av min pappa för att han spelade musik så att väggarna skaka.. nästan..
Va inte sådär jätteglad precis :P

har duschat och lite annat och snart så ska jag, Matilda och Josefin på SoundTracks (y'
Det ska bli kul att se matilda, Melina och Emma :D

Ikv ska jag sova med Anna, myys som vanligt :) <3

Och när mamma kommer hem ifr tyskland ska jag göra en BRA affär med henne :D
Min telefon är ju trasig så måste köpa en ny och mina föräldrar har blivit snåla som fan och säger att jag inte får en ny mobil förns i jul : /
Och mamma måste tydligen ha en ny för att hennes är väldigt gammal och det är den ju i och för sig men :p
Ah men i alla fall ska försöka få henne att köpa en telefon med ett abonnemang som gjorde telefonen billigare, men den telefonen va ganska kompliserad ( i alla fall för mamma ) och det är den som jag vill ha så då kan jag köpa den andra som mamma vill ha ( lite lättare och billigare ) och ge den till henne :D
jag tyckte det va en jättebra idé och pappa också så nu hoppas vi att mamma tycker det med :D

Puss - julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback