första veckan som 18 åring

 
Denna vecka har vart någonting utöver det vanliga. Jag har nämligen spenderat min första vecka som 18-åring
Min far och lillebror åkte till alperna i fredags morse så jag blev lite smått firad av dem redan i torsdags kväll. 
På lördagen innan the big day så var jag hos Johanna hela dagen innan vi på kvällen vart firade av våra klasskompisar och lite så, fick otroligt fina presenter! 
OCH vid tolvslaget så stod jag och Johanna utanför dörren till krogen! inte så himla mycket folk men vi hade en otroligt rolig kväll! 
 
Söndag morgon så vaknade jag till sång och frukost på sängen av min kärlek och min mamma. Jag är otroligt tacksam för alla fina presenter jag har fått detta år, blir helt glad i kroppen av alla fina saker! ♥
Har bland annat fått den snyggaste klockan på denna jord, MarcByMarcJacobs och jag LOVE IT!!
Fick också escadas nya parfym av Nikas som luktar som himmelriket, ett fast 50 objektiv, en vacker sänggavel till min säng, presentkort på bla Makeupstore, marieberg och Gina Tricot. Massor av godluktande tvåler, lotions, doftljus och annat skoj som underkläder, armband och bestik! Det har också klirrat till i kassan en del också. 
 
Måndag morgon så bar det av mot Branäs med alla boysen för en vecka i vinterlandet! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback