Alanya - Turkiet

 
För några veckor sedan så var jag och mina kusiner till turkiet - Alanya. Sjukt skönt att komma till värmen och ligga i solen hela dagarna. Var faktiskt riktigt brun när jag åkte hem för en gångs skull men har nu lyckats flaga bort allt. Sjukt vad jag har flagat alltså. 
Vi bodde på ett jättefint stort hotell som låg precis vid stranden, har dock ingen bild på det här riktigt. Dock så va det ju vi och tyskarna kan man säga, baaara tyskar typ. Under veckan hann vi med en del saker, dricka all inclusive drinkar, äta tills vi sprack, gick på fisk spa, åkte parasailing, hyrde turkiska trehjulingar/segways, va inne i stan, gick på massa mysiga barer och lite sånt! saknar värmen så mycket nu när det börjar bli så sjukt kallt! uschsch. 

Kommentarer
Postat av: Anna

så jävla duktig på att fota.

Svar: Taaaack, men du är inte så dålig du heller ;)
julia

2012-10-20 @ 11:27:10
URL: http://nionionio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback