lördadadadag

tjoo känner mig väldigt oinspirerad till att blogga just nu men ah.
Det är lördag idag och jag är glad! Dansen i torsdags va kuul, men nu har vi blivit ihopslagna med en annan grupp också så vi ska dansa två danser, så nu blir det Lady Gaga och Alladin.
Igår så träffade jag matilda och anna, och som alla fredagar är man ju galet trött så vi låg hemma hos anna och nästan somnade alla tre vid klockan elva typ.
Idag jag har varit en sväng till hästis och ridit ut. Kom tillbaka till stallet genomblöt och sandig efter att ha gallopperat igenom ett rättså djupt och stort vattenhål i skogen! hehe
Nu ska jag ta och äta lite lunch innan mannen kommer hit pusshejj! ♥
-
mysigaste tröjan vi fått av skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback