jag kan inte få upp min kokosnöt

jaa det där videoklippen blev ju inte så bra. Det går tydligen inte att titta på i sverige haha, helt cp. Men jag har kommit fram till felet. Att låten är converterad. menmen tänker inte göra om den en gång till. La upp den på facebook ist.
Idag är det måndag. Hade egentligen sovmorgon men fick ett sms av tandläkaren igår. jaa 7.30.
Jag har ju haft två lite för små tänder så de skulle bygga på dem. Det ser äkta ut och så men jag är inte riktigt nöjd faktiskt. De vart för breda, jag ser lite ut som en kanin. Va bättre att ha lite för små tänder.
Snart är det träning. Hästen gick ju skit igår och den lär nog inte gå bättre idag.
lite bilder från Paris!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback