marieberg!

Kom nyss hem ifrån marieberg!
Har till för ett tag sedan alltid haft lite svårt för att hitta kläder jag tycker om av någon anledning. Men nu känner jag att det verkligen släppt. Nu hittar jag istället massa saker hehe.  
Köpte ett par höga svarta shorts, ett Cheap Monday linne, en tröja, bh och trosor, och ett par jeans.
mycket nöjd!



Sen så för några dagar sedan så hittade jag en superfin klänning som jag bara va tvungen att beställa. Men när jag väl skulle göra det så va min storlek slut och sen försvann hela klänningen :(
Men nu har jag hittat en till som jag tänker beställa och se hur den ser ut!

         
                              sluut                                           beställa


Kommentarer
Postat av: matilda

snygga grejer julia, nu blev man avundsjuk! ;)

2011-03-31 @ 18:59:07
URL: http://matildaheineken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback