en gång i tiden var ett tag sen nu

random bild på lillebror min
Oj oj så var det redan veckan då det är självaste Julafton! Förstår inte att tiden går så galet fort, på torsdag så är en termin av gymnasiet avklarat och en vecka efter det så blir det ett nytt år, 2012. 
Ja min uppdatering har ju inte varit fantastisk men det visste ni ju sen innan. Har iaf bara slängt ihop en ny header för vart så galet trött på den andra.
Alldeles precis nu så ringde tjejen på rut.m.f och sa att mina byxor har kommit in! yeyy bara sådär typ tre månader för sent. Får se om jag kanske har pengar till att köpa dem senare i veckan.
Känns lite surt att alla andra skolor slutar i morgon medans vi retards på JB slutar på torsdag. menmen that's life. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback