Valborg

jag har inte hunnit och inte orkat blogga. jaa vad har jag gjort sen sist. I torsags så va jag hos hästis och sen kom Niklas och sov hemma hos mig. Sen så slutade vi skolan tidigt igår, mke skönt!
Sen senare va det bara iväg igen för vi skulle ha disco för små barna. Det gick väl sådär, det kom inte speciellt mke barn. Men det va kul iaf. förutom att min ena högtalare åkte i golvet. Senare så stod jag och prata med lite folk typ aslänge och sen kom niklas och albin förbi. Åkte hem och lämnade lite saker hemma och åkte till niklas.
Men på vägen hemmifrån sen så vart jag stoppad av polisen great. Det va faktiskt första gången jag blev det haha. Men de kollade registreringsnumret, vem som ägde moppen och lite sånna saker. Och så fick jag blåsa också. Sjukt många poliser va det ute igår.
Sen idag så har vi åkt upp till niklas sommarstuga och ätit, mysigt.
Snart så kommer Matilda, Jennie och Sabina hit. Det är ju faktiskt Valborg. Vi ska väl grilla och ha det trevligt och sedan gå till brasan tror jag väl. Nu ska jag fixa lite pusshej ♥
Söta, saknade Linnea uppe i sälen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback