helgen

ujujuj ett inlägg!
ne men jag har inte orkat, för min dator har fått virus elr nåt, den dör hela tiden. och jag kan göra allt på min ipod just förutom att blogga.
har varit mke förkyld den här helgen :o inge roligt alls.
Skolan har ju börjat också. väldigt roligt att träffa allt folk igen! fast det är sjukt jobbigt att gå upp på morgonen :(
ikv har jag gjort en video som vart bra i programmet, men sen när den vart klar vart den suddig och inte riktigt rätt. Får se om jag ändrar på det. den kanske kmr upp här sen också!

men nu ska jag ta och sova! natti


Kommentarer
Postat av: Anna

awww jag blev så glad :'| <3

2010-08-30 @ 08:10:51
URL: http://hujedaoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback