slappardag

hejj!
Är ju lediga idag, hur skönt som helst.
Sov till halv elva och sitter nu och försöker göra min hemstudiegrej, vilket inte går så bra.
Hittar inte vilka verktyg man använder i Irak och Burma. Förstår inte ens varför vi ska veta det?
Sen har vi en SO läxa som jag aldrig kommer att kunna lära mig tills i morgon!
har svenska prov i morgon och på fredag också, och dessutom ett biologiprov på torsdag!

Kommer nog inte göra någonting förutom att plugga och ta det lugnt idag.
Elr jo, Pia Eriksson kommer ju till Caprinus ikv!
Hoppas min bebis är som vanligt och att allt går bra :) <3

nu ska jag göra annat, puss <3

                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback