jag har stirrat färdigt på den

hej hej hej!
Dagarna bara går ujuj. Onsdag idag och jag har varit i skolan en timme! hade tandläkartid inne i Örebro klockan 20 över nio så fick lite sovmorgon och sen så slutade jag klockan halv tolv, härligt!
När jag kom hem gick jag raka vägen in till sängen och sov tre timmar. mm sen så åkte jag till hästen och har sedan övningskört massa hehe.
Har ett jättearbete i skolan som vi ska skriva men jag vet verkligen inte vad jag ska skriva om. och sen så ska vi skriva en PM på 3-4 dataskrivna och aaah får tok. jag är ju inte sådär super på att skriva direkt haha.
Nu får ni bilder ni sätt förut, men fick såhär gud vad jag saknar resan vi gjorde med våran förra klass till Paris!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback