glada tjejen


Mountain Horse Supreme ridstövlar och träningsbyxoor

Kom precis hem efter en mycket bra dag! Hade bara matte idag och slutade sedan halv tolv, upp på stan och luncha med mamma på Jensens Bøfhouse, mmm mumma. Sedan så gick jag och köpte mig ett par träningsbyxor och ett stort linne att träna i också. 
Har letat sjukt länge efter ett par ridstövlar som passar mina smala vader. Beställde hem ett par Jackson Pioneer för ett tag sedan men de va inte tillräckligt långa så fick skicka tillbaka dem. Då skulle det ta fyra månader att skicka efter ett par nya så struntade i att ta dem. Istället blev det dessa! gaalet sköna
Nu ska jag käka något sedan dra iväg till dansträningen yeyy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback