denna helg

Ja ni förstår ju vad jag har gjort denna helg. Från klockan nio på morgonen till klockan sju på kvällen satt jag i Alléhallen och kollade på danstävlingen som var. Man blir lite avis på alla som dansar, tänk om man kunde göra något sånt liksom. Skällde lite på min mamma att hon inte tvingade mig att börja dansa pardans när jag va liten, och hon sa att hon hade försökt men att jag vägrade. Vad var jag för någon unge egentligen?
Det gick iaf jättebra för niklas! 
Vaknade med han vid min sida i morse och och idag hunnit varit på Ikea en sväng och till hästen som gick ovanligt bra. 
I morgon blir det ingen skola för mig, för jag ska med min far på sitt jobb och göra ett repotage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback