shit vad tiden går




Kom och tänka på lite sådär bara när jag hade tandställning för sisådär 8 månader sedan. Shit asså, ni som redan har raka tänder och slipper det ska vara mycket glada! Mina tänder var ingen vacker syn innan, men efter ett år med mördargrejen så blev de faktiskt raka och fina. Jag hade också två tänder som var för små som de byggde på för att de skulle bli lika stora som de andra, och sen blekte de två kanintänderna för att jag hade fläckar på dem sedan jag var liten. 
Alla som har tänder de skulle vilja ha tandställning på, ta chansen om ni kan för det är faktiskt värd all smärta i slutändan. Förut så log jag typ aldrig, värsta tråkiga tjejen men nu så går jag runt och elr jämt hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback