jul jul strålande jul


Denna bilden har ni säkert sett innan. Den är tagen i somras när jag och matilda var och såg dem i göteborg! Nu ska jag se de i sommar igen fast inte på festival utan egen spelning i Stockholm för att jag fick biljetter till det i julklapp! wiiee ståplats också

Julen har varit helt perfekt! I fredags hade jag och kärlek en minijul och han vaknade sedan upp med mig på julaftons morgon ♥
I år så firade vi med både mammas sida och pappas sida på samma dag vilket var skönt så att det bara blev en dag. Fick superbra presenter, kan inte vara annat än nöjd! 
Igår på juldagen så gick vi och såg Sherlock Holmes 2, den var riktigt bra faktiskt. Tycker tänket i filmen är så smart haha. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback