dålig uppdatering


fina tjejor från avslutningsmiddagen 9an.
Jaa Í know har inte bloggat sen i måndags, men känner att min blogg är sjukt ointressant för er att läsa just nu och jag har inte fotat på evigheter så jag har inga bilder att lägga ut heller. Kommer nog vara lite si och så med det nu ett tag. 
Nu är det söndag, igen. Fattar inte att veckorna går så fort, den elfte idag och tredje andvent. Det är sol ute och plusgrader, vart tog den där vinter som skulle vara värre än någonsin vägen?
Har ganska nyligen kommit hem från pojken och ska väl ta och fixa lite här nu innan min släkt kommer för att fira pappis som fyllde år igår, grattis till han. tjoohej! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback