är så fruktansvärt besviken

Här är två bilder som jag tog i Stockholm när jag och Matilda var där i lördags!
Jaa nu var det ju så att i lördags så tog jag och Heikkinen bussen till Stockholm klockan sju på morgonen!
I skolan så jobbar vi med egna projekt och jag hade då den roliga idén att jag skulle göra en Tilt-shift film över Stockholm. Vi hade en sjukt kul dag med fotning och filmning som tog hela dagen! tack tjejeeen, tycker vi var mycket duktiga och hittade till och med till café String där vi fikade hehe. Hade en liten rolig incident med ett par ryssar och ja hela dagen var perfectoo
Men, när jag nu kommit hem och har varit jättenöjd med filmsekvenserna tills jag trycker in allt i datorn. Det är en katastrof, kvalitén är som att jag har filmat med en mobilkamera och materialet kommer inte kunna användas. Känns förjävligt.. Har filmat ganska mycket innan med min kamera då bildkvalitén varit helt felfri, så vet inte riktigt vad som har hänt. Har varit förbannad hela dagen så känner mig något trött i huvudet nu.. Så får se vad min lärare säger om detta, kuuul säkert.

Ja här fick ni en liten bok, men nu ska jag inte klaga mer tjosan

Kommentarer
Postat av: matilda

haha tacka gud för gps i telefonen!! ryssarnaaaa <333333333333333333

men du, stackare, hoppas det löser sig med filmerna så att hela dagen inte var förgäves nu då! :(

2012-01-24 @ 17:07:44
URL: http://matildhe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback