i morgon KABOOM

I morgon bär det av till Göteborg igen! Den här gången med Niklas och Albin. Ska bli riktigt ruligt, kollade nyss vädret och det va ju inte riktigt lika kul. menmen det gör ingenting för jag får va med mina fina!
Har precis packat klart nu och kom på att när jag kommer hem sen så är det bara att byta kläder i resväskan och så drar jag iväg till tyskland och är sedan tillbaka på Hönö på torsdag haha!
Ikväll så måste jag sova tidigt, igår så va niklas och jag och nattbadade med Walle och Hallberg, skönt va det men vi va hemma hos niklas igen vid fyra i morse. Och idag så har jag träffat mina vänner från Arboga inne i örebro, trevlans va det.
like linneas bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback