helgen

ja i fredags så va jag med matilda till kumla och kollade på en spelning. Sen så hem och sova. På lördag morgon så åkte vi in till stan.
Monki har öppnat i Örebro så självklart va vi där! en kul affär fast kanske inte riktigt min stil.
Men Gina hade öppnat nytt och blivit jättestort vilket va superbra tycker jag!
Sen så såg vi Alice i underlander 3D, det har också kommit till örebro nu. filmen va rätt dålig faktisk, trodde att den skulle vara bättre.. men vi fick ju se 3D iaf, fast det va inte lika bra som jag trodde heller, elr det kan ju vara filmen som inte hade så många sånna effekter för det va sådär jättrenära bara ibland. men helt klart värt det!
sen så gick vi och mötte upp sabina, jennie och malin.
Köpte en kort skin jacka och armband hade inte pengar till mer :)
sen hem till hallsberg till Nytorget, där blev det Hawaii med mild sås
söndagen till hästisen, bäst är han när han inte hoppar som en idiot! puss

 

 
snygga 3D glassögon asså

Kommentarer
Postat av: MATILDA

jävla hetingar alltså <3

sweet weekend :D:D:D

2010-03-30 @ 12:39:19
URL: http://whatadream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback