full rulle hela helgen

haha.. men i fredags var det skolavslutning! hur skönt som helst men det känns inte som att det är sommarlov, helt galet. Sen efter att ha fikat massa hos Äffie så åkte jag till linneas farmor och firade Anna som tagit studenten. Lite senare kom Matilda och Linnea hem till mig o husvagnen! mysigt som fan.
På morgonen va jag tvungen att dra rätt tidigt, skulle till lundhult. Familjedag. det va skitdåligt väder och böö. men våran Agility vart lyckad iaf.
Sen hem till anna o fixa lite sen till Åsbrorocken. HAHA ja det va så lite folk så vi gick inte ens dit utan gick runt lite och sedan vart vi hämtade av david och åkte hem till Johan.
söndag rida ut med matilda och nu måndag, sommarjobb 9-13. packa och sen så ska jag om några minuter åka till min tränare Pia med caprinus. Hon ska rida han idag, får se hur det går haha.
I morgon bitti klockan sex så tar jag tåget till Stockholm och sen färja till Gotland!
borta tills på måndag, pusshej




Kommentarer
Postat av: jennieeee

liite najs nya designen blev :)

2010-07-28 @ 03:43:26
URL: http://jennient.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback