tisdag

igår va vi lediga, asskönt! Åkte till stan med anna och linnea. det va mysigt och vi hittade lite grejer :)
Sen hem och så skulle vi på någon föreläsning elr nåt, men sen så kommer anna och jag hem i panik typ och ser att man va vist tvungen att anmäla sig till det. så vi gick ut runt vet i fan vart typ, i en timme ist.
Det är varmt ute! så sköönt. hoppade bebisbushäst idag, gick svin bra! han gick fram bra och hoppar som en raket!
I fredags så vart jag och matildushkis klara med SOn, så nu har vi den gjord också! Vid 18 så åkte vi till Nytorget och träffade matilda och jennie. käkade lite och drog sedan hem till mig! kollade på film och gjorde andra galna grejer. Jennie sov kvar för på lördagen så skulle vi till Strängnäs. två o en halv timmas buss resa, jippie.. svinkallt va det också. och när vi väl kom dit fick vi reda på att det skulle vara 400 pers där! jag såg ut som jag nyss vaknat och hade mysbyxor på mig, såg allmänt bonde ut haha.
Nu ska jag hoppa in i duschen, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback