lediga i morgon!

hej alla!
Igår så va jag och matilda och red islandshästar. det va skitkul och jag hade värsta racerhästen!
Vi red en uteritt på två timmar och det va jättemysigt.
Sen när vi kom tillbaka så fikade vi och åkte föröbi stan, skulle in på bikbok och köpa min halsduk som jag visste fanns där och såklart när jag kommer dit så finns det bara en kvar och den va det ett stort jäkla hål i!
Blev skitsur på det men får väl ta och vänta helt enkelt.

När vi kom hem va det bara att byta om igen och åka ut till älsklingshästen.
Det gick hur bra som helst och jag är så jävla nöjd med han den här veckan!
och i morgon kväll kommer Pia dit också, hoppas han är som vanligt! :o

Sen så är det ingen skola i morgon vilket är hur skönt som helst!
ska sova hela morgonen och sen så har vi fått lite hemuppgifter som måste göras..

men nu ska jag gå ner till tv:n, puusssen <3




Caprinus <3


                                                                                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback