bästa häst

hejjs, nu på morgonen har jag varit hos hästisen. Han gick sjukt bra idag!
asnöjd!
hoppade lite med honom, 110, blir bättre och bättre.
Har inga bilder på honom, måste verkligen ta mig tid att fota..

Igår så gjorde jag och anna iordning hennes rum till en fotostudio haha!
Jag fattar ingenting av min kamera och anna får massa bra bild och allt, så jag är fett sur på att jag inte hittar någonting och att jag köpte en sjukt dyr kamera också..
menmen får väl sitta och knappa tills jag hittar dom där jävla inställningarna :o
Kommer nog lite bilder senare.

pussen! <3

 

                                                                              



Kommentarer
Postat av: Matilda

SV: Ja, klart jag minns att jag är upptagen den 5:e! Men det är på lördagen, va? ;o



ÅH! JAG VILLE JU FÖLJA MED OCH RIDA IDAG!! CPCPCPCP :@

2009-11-29 @ 15:02:02
URL: http://matildush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback