Så va det måndag igen...

Nu har vi varit lediga , onsdag, torsdag, fredag , lördag och söndag !
Det har varit riktigt skönt och jag har hunnit gjort hur mkt som helst. I onsdags så va jag med anna, hon sov hos oss och det va skojj som vanligt! :D <3

Torsdag, fick vi för oss att vi skulle GÅ under tunnlarna hem till anna för att det kanske va en snabbare men icke sa nicke , det tog fan 70 minuter och det tog en halvtimma längre än andra vägen -.-  riktigt smart av oss tkr jag men fram kom vi iaf och sen vid halv tre tror jag så hade  vi möte :)
 
Fredag, så åkte jag, Matilda och Emma hem till Melinda (:
Vi bakade och hade annat roligt för oss, fota med melindas kamera och annat skit på studsmattan :D

Sen på kvällen så kom Anna, hon sov här och vi hade lika roligt som alla andra gånger xd <3 :D
Lördag så åker vi in till stan, hittade två klänningar som jag faktiskt är nöjd över (:
Sommarsommarsommar <3

Efter stan så tkt mamma att jag kunde komma ner och kolla på Kalle när han spelade match på jvc, så Anna och jag åkte ner, men när vi kommer en bit på Esplanaden så börjar det spöregna..
Men vi tittade en stund och åkte sedan hem.

Söndag spenderade jag nere vid JVC,  hade fått i uppdrag av mamma och Helena att fota kalle, Filip och Anton :)
Tror inte det gick speciellt bra -.-
och våran dator har gått sönder med Cs3 på så nu måste jag installera om det på lilla datorn... så vet inte ur bilderna blev heller.

Jag hatar verkligen min kamera och nu har jag bestämt att köpa en ny !
för att det blir världens dåligaste färger och skärpan är bara usel !

Problemet är bara att jag inte har pengar så det räcker för ska ju skaffa fodervärdshäst i augusti och måste ha 3-4 tusen till det också säger mamma :p
så det blir till att tvätta fönster kan man säga :)

Och Idag så har det varit skolaskola igen : /
hade Copertestet på idrotten som vi inte hade fått reda på också :o
ah tänker inte säga min tid för då kommer ni skratta ,
men den va bättre än förra året iaf (y'

Tycker att det här va en meningslös text så hej då :)

puss - julia ♥



u
fyllnadsbild , ser bättre ut i inlägget (y'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback