SOMMARLOV

Okej , nu har jag inte skrivit på hur länge som helst, men jag hinner knappt nu när man är ledig!
Det är sjukt skönt att det är sommarlov men lite halvtrist att vädret är som det är. Regn, regn, regn.
Har faktiskt inte badat ute i sjö någon gång än så måste nog ta oh göra det snart.

Våran dator har ju varit trasig ett tag, men den har blivit lagad men PS är inte installerat än så jag kan inte göra någonting med mina bilder.
Det är skittråkigt och minnet i kameran är fullt.

Igår onsdag så sjöng Emma på Talangen och hon va asduktig!
Sen så gick vi på discot och det va mkt folk och varmt som i en bastu men det va skitkul.
I morgon är det midsommar och matildas familj kommer.

puss - julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback