det va ju typiskt!

Träningen gick faktiskt ganska bra igår, förutom att jag när vi nästan va klara klantade mig sjukt mycket och tänkte styra undan så kom vi¨på bresida typ och min häst tvärnita, och så klart landar jag på min handled!
Det gjorde sjukt ont och jag kunde inte fortsätta rida, när jag kom hem så ringe mamma sjukvårdsupplysningen elr vad det heter, och hon sa att vi skulle kolla hur mycket jag kunde göra med min hand och så. Pappa som har tagit hand om en del handbolls skador ja, hjälpte mig med de värse grejer, somnade iaf efter alvedon och bandars runt armen.
Det kändes som att jag hade brutit den faktiskt!
Det är ju tur att det va vänster!

När jag vaknade i morse va det inte bättre direkt, så vi har ringt vårdcentralen och fått tid.
Vi kommer säkert få åka in till Örebro också, för att röntka och att se om det är okej.
Jag kan ha en spricka också, men jag hoppas för allt i världen att jag inte får gips nu till sommaren, tänk vad jobbigt att inte kunna bada : (

det tog en stund att skriva det här kan man säga...


puss- julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback