26/4 Söndag

Va på SoundTracks igår och det va fan asbra :D
Emma melinda och matilda va bässst :)

Åkte hem till anna som i sin tur åkte hem till mig (h' :D <3
Men Seriöst fan den sjukaste vägen hem :O
Började med att Annas cykel gick sönder och vi stalde den vid skolan , sen så när vi går över bron så sitter Robert där nere men jag såg inte att det va han förns vi liksom hade gått förbi men jag vände mig inte direkt och sa någonting så jag tänkte att jag skriver till honom när jag kommer hem, och när vi kommer lite längre bort så stannar det en raggarbil med en tant och en farbror men åker sedan igen, ah och när vi kommer yttligare lite längre bort på eplanaden så ser vi hur en man går ur en taxi och ställer sig och pissar på sitt eget hus :O xd
Ah men när vi nästan är framme vid torngatan så kommer det en raggarbil till som  tutar på oss och moshar xd
ja och när vi va halvvägs upp för backen så kommer det en bil full med ungdommar som stod upp i bilen och skrek HAHA !
och när vi kommer in så skriver jag till Robert som tydligen inte va robert utan ngon robin , men tillslut fick jag Roberts nr och smsa, men så ringde han och frågade vem jag va xd HAHA tog ett tag att förklara att det va jag men tillslut så kom han på det xD


Och Idag så har vi haft USEK-möte och det va flum som vanligt : D <3 <3
HAHA har alltid så himla kul med er tjejer :D

Och mamma skulle ha tjejkväll eftersom att hon fyllt år, så den nionde kunde vi inte : //
men den andra tycker jag att vi kan ha det och det funkade för oss (y' :D
Hoppas att det går :D

och i morgon äre skola igeen : //

puss - julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback