God Jul

Nu har det varit Jul också, har inte hunnit att blogga någonting den här veckan.
Måndags så va jag ju ute med anna och fotade, på kvällen sen så va det Lasergame med tjejerna :D
Hem till Alexandra först, sen så åkte vi in till örebro och spelade. Gud va kul det va ! haha jag , Elin, Hallon och Josefin va i ett lag. Vi vann också :)
Efter att ha tagit av oss allt och druckit lite Cola så åkte vi och köpte pizza.
Jag och Josefin delade på en Hawaii.
Sen så kollade vi på en film, och spelade lite GH elin och jag.
Pappa kom med grejer så att jag kunde sova där :P
Efter en stund så kollade vi på en skräckfilm.. Det va faktiskt lite läskig, men man fattade redan innan vad som skulle hända och så..
Spelade Itoy *stavning* hur länge som helst xD haha Det va jag och Josefin som stod för spelandet. Alexandra gick och la sig vid halv tre, men jag Elin och Josefin därimot , vi spelade GH, och sjöng singstar till klockan halv åtta på morgonen ! haha, Hallon vaknade då och då, men vet inte riktigt om hon reagerade på vad klockan va.
Klockan kvart i åtta tror jag att elin och jag somnade till Alexandras blinkande gran. Vaknade sedan kl halv tolv för att det ringde på mobilen.
Sen så åkte jag hem i alla fall xD

I tisdags så tog jag det bara lugnt och kollade på film och käkade godis :)

Onsdag 
därimot va det Julafton !
Gick ut och gick med kussarna kl 12, mamma och Helena va inte så kreativa direkt så vi gick spåret.
Men men Affe va socialare än vanligt så nån musik behövdes inte idag :)
Fille och Affe gick direkt hem till oss, Helena o Magnus kom lite senare.
Spelade lite Wii medans vi väntade. Sedan så blev det gröt.
Kollade på tv kl 15 så klart, och öppnade sedan klapparna. Fick ett objektiv, Stativ, pengar, godis och massa grejer.
Lite överlycklig med ett 55-200mm objektiv nu ^^
Käkade Jullunch o kollade på film.

Torsdag, tog det lugnt med familjen, kollade på mera film, fota  och spelade tråkigt spel..
Vid 21.00 drog Anna och jag ut och tog lite nattfoton, vet inte om det gick speciellt bra xD haha
Men vid kl 23 så packade vi i alla fall ihop och drog hem.

Och idag fredag ska vi till kusinerna i örebro och fika och  öppna lite mer julklappar.
Sedan ska vi in och köpa GH World Tour ! :D

Men ha en bra jul puss-Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback